VISA Electron Mastercard VISA MobilePay

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Ved køb modtager du en bestillingsbekræftelse. Vi bemærker, at dette ikke fungerer som en bindende aftale mellem Smartphoneshop.dk og køber.

EU Trading 2015 ApS
CVR: 36499370
Taastrup Hovedgade 92,1
2630 Taastrup
info@smartphoneshop.dk
Tlf: +45 52 52 52 38

Betaling og priser

Hos Smartphoneshop.dk kan du betale med Visa, Mastercard, Mobilepay og direkte bankoverførsel.

Ved din godkendelse af betalingen, reserveres pengene på din konto, men bliver først trukket når din enhed bliver afsendt.

Betaler du med betalingskort er dette gebyrfrit for private korttyper udstedt i EU samt Norge, Island og Schweiz men der opkræves gebyrer på op til 1,55%, for brug af korttyper udstedt udenfor EU, Norge, Island og Schweiz samt erhvervskort udstedt i EU, Norge, Island og Schweiz.

Hvis der opstår problemer med den valgte betalingsmetode, forbeholder vi os retten til at kontakte dig for at drøfte en alternativ betalingsmetode. Vi kan foreslå ændringer af betalingsmetoden i tilfælde af tekniske fejl, mistanke om svindel eller manglende betaling, men sådanne ændringer vil kun finde sted med dit samtykke.

Kan vi ikke kan nå til enighed, eller hvis du ikke giver samtykke, forbeholder vi os retten til at afvise eller annullere ordren under de nævnte omstændigheder.

Ved mistanke om svindel kan vi anmode om yderligere verifikation af dine betalingsoplysninger.

Hvis din ordre afvises, vil vi straks informere dig og refundere ethvert beløb, du har betalt

Fragt

Smartphoneshop.dk sender varer med GLS til levering i Danmark. Som udgangspunkt leveres dine varer på 1-2 hverdage, men i særlige tilfælde kan leveringstiden være længere. I disse tilfælde vil vi kontakte dig nærmere.

Ved levering til ikke-brofaste øer skal du forvente længere leveringstid.

Prisen for levering er 49 kr. med omdeling eller på køb under 399 kr. Levering til pakkeshop på køb over 399 kr. er gratis.

Erhvervskøb

Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn af faktureringsadressen, anses du for at være en erhvervskunde.

For erhvervskunder gælder følgende særlige betingelser:

  • Ingen fortrydelsesret
  • 12 måneders reklamationsret
  • Fragt i forbindelse med reklamationssager sker på egen regning
  • Vi opkræver kortgebyr på 1,55% for kunder, der benytter erhvervskort.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (info@smartphoneshop.dk), bruge vores returportal eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan bruge vores returportal til returneringer; i det tilfælde, vil fragtomkostningerne blive fratrukket dit refunderingsbeløb.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Smartphoneshop.dk
Taastrup hovedgade 92-1
2630 Taastrup

Alternativt, kan du bruge vores returportal.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.  Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

Smartphoneshop.dk
Taastrup hovedgade 92-1
2630 Taastrup

Alternativt, kan du bruge vores returportal.

Hvis du bruger vores returportal, bedes du udfylde en detaljeret beskrivelse af problemet. Hvis du ikke bruger returportalen, bedes du vedlægge beskrivelsen i pakken. 

Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (info@smartphoneshop.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr.

Pricerunner Købsgaranti

Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster 0 kr. og tager kun et øjeblik. Bliv PriceRunner-medlem i dag

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Købsgarantien erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende betingelser.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos EU Trading 2015 ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på Smartphoneshop.dk er iværksættende direktør Alaa Assaad. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: (info@smartphoneshop.dk).

 Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Smartphoneshop.dk
Taastrup hovedgade 92, 1
2630 Taastrup
E-mail: info@smartphoneshop.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

_________________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _______________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.11.2024