Spørgsmål? Velkommen til dit kundecenter
Smartphoneshop.dk’s glade kundeservicemedarbejdere står klar til at assistere med hvad end du har brug for. Du kan med fordel se om du kan finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenunder. Hvis du stadigvæl har brug for hjælp eller svar, skal du ikke tøve med at kontakte os direkte, enten per telefon, mail eller via vores kontaktformular.
Vi vil gøre alt vi kan for at hjælpe dig!
Ofte stillede spørgsmål
Vi tager imod betaling med betalingskort: Visa, VisaDankort og MasterCard. Derudover kan man også betale med MobilePay og direkte bankoverførsel.
Du kan læse mere i vores Handelsbetingelser.
Vi bestræber os på at levere varer inden for 2-5 hverdage. I nogle tilfælde, for eksempel hvis en vare er udsolgt, kan der gå længere tid. I disse tilfælde vil vi altid kommunikere med dig om det.
Vi tilbyder levering med GLS—enten med omdeling til privatadresse eller til pakkeshop.
Ved levering til pakkeshop, er leveringen gratis. Med omdeling til privatadresse koster leveringen 49 kr.
Der er 14 dages fortrydelsesret på vores varer. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal, senest 14 dage fra modtagelse af din vare, meddele os om at du ønsker gøre brug af fortrydelseretten—enten ved at bruge vores Returportal, eller at kontakte os direkte på [email protected].
Vi prioriterer højt, at ekspedere din ordre så hurtigt som muligt så der kan være begrænsende muligheder for at ændre en ordre efter at vi har modtaget den.
Med det sagt, vil vi gøre alt vi kan for at imødekomme dine ønsker. Vi anbefaler derfor at du ringer til os på +45 52 52 52 38 omgående.
Alle køb hos Smartphoneshop.dk er dækket af 24 måneders reklamationsret.
Hvis du har modtaget en defekt vare, anbefaler vi at du bruger vores Returportal til at sende os varen retur.
Alle vores brugte varer har et blåt mærke på shopsiden hvor der står “Brugt”. Hvis en vare mangler denne, er den fabriksny.
Det er nemt!
- Gå ind på vores Sælg-side og find modellen, du gerne vil sælge. Vælg størrelse og stand for at modtage din pris. Når du trykker på “Sælg din enhed” dukker der en popup op, hvori du udfylder dine informationer.
- Næste skridt, er at sende enheden til os. Du vil modtage en returlabel fra os, Sørg for at pakke enheden godt og forsvarligt ind og aflevér den i din nærmeste GLS Pakkeshop.
- Når vi modtager enheden, gennemgår vi den for at kontrollere, at den lever op til det du har angivet. Hvis den gør det, overfør vi penge til din angivne konto.
- Tillykke! Du har solgt din mobil.
Hvis det skulle vise sig, når vi gennemgår mobilen, at vi ikke mener den lever op til det du har angivet (hvis for eksempel mobilen stand er dårligere end du har angivet) vil vi kontakte dig og give dig et nyt bud. Dette kan du vælge at acceptere eller afvise og hvis du afviser, sender vi bare mobilen tilbage til dig igen—ingen skade sket!
Hvis du ikke kan finde den model du ønsker at sælge på vores side, kan du prøve at indsende en forespørgsel og muligvis modtage et tilbud alligevel!
Det gjorde vi nemlig! Det er muligt at du har kendt os som Wefurb. Smartphoneshop.dk er en nylancering af den samme butik med mere fokus på nye varer hvor Wefurb mere arbejdede med brugte og refurbished enheder.
Du skal dog ikke være bekymret. Vi er stadig den samme virksomhed med den samme ejer, de samme ansatte og de samme god priser og kundeservice.
Kontaktformular
Telefon
+45 52 52 52 38
Hverdage: kl. 10 - 18
Lørdage: kl. 10 - 14
Søndage: Lukket
Returportal
Brug vores returportal når du skal sende varer tilbage til os pga. fortrydelse eller reklamation.